6 grudnia 2011

Metamorfoza Ann_Kowalsky

*Ocena stroju -
Nie jest to za bardzo mój styl, chociaż marynarkę bardzo lubię.
Ogólnie jest całkiem całkiem, ale brakuje kilku elementów, które uzupełniłyby
całość i nadały jej charakteru.
5/10


*Makijaż -

Elementy twarzy, które wybrałaś, bardzo do siebie pasują, 
ale zauważyłam to dopiero wtedy, gdy rzęsy umalowałam tuszem,
oraz gdy zmieniłam włosy. Nie podoba mi się fryzura, którą nosi twoja medoll.
Na pewno ten efekt był zamierzony, lecz ja dodałabym jej nieco dziewczęcości.



W metamorfozie na górze zrobiłam delikatny czarno-czerwony makijaż i użyłam włosów, 
które według mnie bardzo dobrze współgrają z Twoim typem urody.



Gdy użyłam tych włosów, wyglądały dobrze tylko wtedy, gdy były ciemne.
Niestety nie mogę zmienić odcienia brwi, więc jeżeli zdecydujesz się na ten kolor
włosów musisz przyciemnić brwi.

*10 najciekawszych ubrań -
Bardzo podoba mi się czarna spódnica. 
Zdecydowanie mój numer jeden.


*Gorsze ubrania -
Nie wybierałam darmówek, ze względu na to, że na ogół wszystkie
są kiepskie. Wybrałam ubrania z którymi ciężko jest stworzyć ciekawą
stylizację, więc ich raczej unikaj.


*Metamorfoza stroju-
Chciałam zrobić stylizację z tą spódnicą. Niestety miałam problem
z wybraniem do niej bluzki i całej reszty stroju dlatego wyszło jak wyszło.
Mam nadzieję, że Ci się podoba.



Brak komentarzy: