17 kwietnia 2011

Metamorfoza amentia10


Przed - Bardzo fajny makijaż. Kojarzy mi się z zachodem słońca ;) Nisko osadzone brwi sprawiają, że twój wygląd staje się groźniejszy, ja akurat za tym nie przepadam.

Po - Odpuściłam sobie róż, bo masz tylko ciemne odcienie. Przy jaśniejszych różach, możesz eksperymentować, raz delikatnie, raz mocniej. Makijaż zrobiłam podobny, bo tylko takie odcienie miałam do wyboru, lecz zamiast różu, którego dałam odrobinkę, pomalowałam fioletem. 

W "czytaj więcej" znajdziesz ciuchy i rzeczy, które polecam kupić :)





Przed - Fajnie. Podoba mi się, lubię taki styl ;) Może tylko drobny wisiorek, lub jakieś koraliki na szyję?
Po - Nie mogłam znaleźć zwykłych rajstop...dziwne, może źle szukałam. Zrobiłam dziewczęco, wykorzystałam Hot Buys :) Nie jestem zachwycona, lecz podoba mi się ;)

Polecam kupić:


Kurtka - krótka, czarna, przydatna do dziewczęcych stylizacji, lecz nie tylko ;)
Farba do włosów - ciekawy kolor, nie da się takiego uzyskać w Salonie Piękności.
Róż - delikatny, można stopniowo nakładać, świetny, dla jasnej cery.


1 komentarz:

amentia10 pisze...

Dziękuję bardzo skorzystam z rad !! :)**