11 października 2011

Szczegółowa metamorfoza ada_laki

To pierwsza szczegółowa metamorfoza ! Zaczynamy -

*Ocena stroju -

Muszę przyznać, że jest oryginalny :) Bardzo mi się podoba Twój pomysł, lecz nie mogę ocenić go w skali klasycznych ubrań :) Ocena - 9/10


*Makijaż -

Twarz podoba mi się zdecydowanie mniej, niż strój. To, co drażni mnie najbardziej to oczy. Możesz to sprawdzić, zmieniając tylko oczy, zobaczysz, że cała twarz wtedy bardzo się zmieni. W pierwszej metamorfozie oczy pomalowałam jasnymi kolorami, aby je powiększyć.


W drugiej wersji, kolorystykę makijażu utrzymałam w ciepłych, jesiennych kolorach. Jeśli miałabym wybierać to bez wahania powiedziałabym, że lepszą metamorfozą jest ta powyżej. 


*10 najciekawszych ubrań -

Wybrałam głównie ciuchy DKNY, Elle oraz inne drogie ubrania, ponieważ reszta nie podobała mi się aż tak, by umieszczać ją na tej liście. Nie maż dużo ubrań, więc pewnie wolisz sama tworzyć stroje.


*Gorsze ubrania (których nie polecam) -

Nie wybierałam darmówek, bo wiadomo, że wszystkie są syfiaste. Wybrałam tylko te ciuchy, za które zapłaciłaś i to w niektórych przypadkach nie mało :)


*Co polecam -

Wszystko ze sklepu Sea of Stars, o ile na prawdę lubisz sama tworzyć "bajkowe" (?) stroje :)


I jak? :)

1 komentarz:

Peace N Love (ada_laki) pisze...

Wielkie dzięki za szczegółową metamorfozę. Oczywiście każdy ma inny gust, dlatego mnie bardziej sie podoba 2 metamorfoza makijażu ( nie licząc fryzury itp. ), dlatego bo są tam cieplejsze odcienie, ale pierwsza też jest super. Co do najlepszych ubrań to też chyba bym takie wybrała xd. A jeśli chodzi o najgorsze to kupiłam te wszystkie ubrania na początku " działalności " na stardoll i żadnych z tych ( prócz spódniczki ) nie można sprzedawać, a spódniczkę kupiłam u kogoś za sumę którą wygrał w konkursie i teraz próbuję się jej pozbyć xd.

Co do sklepu sea of stars to mam z niego jedynie " niebiesko - zielone " rajstopy za 11 SM ! To te po lewo na ostatnim manekinie. Polecam do kupienia. Wolę tworzyć stroje ze zwykłych nie gotowych strojów.

ada_laki