14 października 2011

Szczegółowa metamorfoza - K4ricia

*Ocena stroju -

Świetny! :) Bardzo mi się podoba płaszcz w tej stylizacji. Kolory, oraz tło, które masz za sobą również bardzo współgra z całą resztą. Ocena - 10/10


*Makijaż -

Makijaż to kolejna rzecz, do której nie mogę się przyczepić ;) Według mnie jest tylko za mało kolorów. Rozumiem, że do czarnego stroju, nie możesz zrobić zielonego makijażu, ale gdybyś wprowadziła element różu (który jest na torebce) byłoby bardzo fajnie :)


Wersja z okularami i bez -



*10 najciekawszych ubrań -

To są zdecydowanie moje ulubione ubrania z Twojej szafy, a na Tobie wyglądają już wyjątkowo kusząco :) Zapomniałam tylko dodać bluzki Perfume Bottle Tee z Pretty in Pink.


*Gorsze ubrania -

Wybrałam jeden ot Buys, bo wyjątkowo mi się nie podoba i nigdy nie podobał. Starałam się nie wybierać ubrań ze sklepów, które były dawniej (np. Kohls) ale wtedy musiałabym pokazać darmówki, a tego też unikałam. Ogólnie nie mam zastrzeżeń do ubrań, bo z resztą można zrobić ciekawe stylizacje.


* Co polecam -

Myślę, że sklep Bisou będzie dla Ciebie wręcz idealny ;) Ze względu na Twój styl, będziesz mogła tworzyć eleganckie stylizacje, za dość niską cenę. Bardzo dużo tanich ubrań z tego sklepu można znaleźć w Starbazaar, ale to na pewno wiesz :)



I jak? :))

1 komentarz:

Karolina ♥ pisze...

Dziękuję, zainteresował mnie pierwszy make-up, z tym "nietypowym" kolorem włosów. :)