3 maja 2011

Metamorfoza domcia11a


Przed - Jest super, ale zmieniłabym parę rzeczy. Odcień skóry i oczy, nie przepadam za tymi rzeczami, ale do twojego typu urody nawet pasują, makijaż staranny :)
Po - Mogą nie spodobać Ci się włosy, ale wydaje mi się, że nawet nieźle w nich wyglądasz xD Makijaż fioletowo-błękitny.

W "czytaj więcej" strój ;)




Przed - Super strój, bardzo podoba mi się to, że do całego czarnego stroju dodałaś turkusowe elementy, świetnie, 9/10 (za buty xD)
Po - Musiałam użyć tych butów, bo nie widziałam innych, które zakrywały stopę. Co do reszty - koniecznie musiałam założyć PIP Crop Top, bo jestem w nim zakochana ;D Mogłam pokazać go więcej, ale musiałabym założyć spódniczkę, a tego chciałam uniknąć ;)



4 komentarze:

Yuka (◕.◕ ) pisze...

Dzięki :D Jest fajnie chociaż włosy rzeczywiście mi się nie podobają :P
Chociaż moja doll wygląda w nich ładnie xD

Yuka (◕.◕ ) pisze...

Ahh...zapomniałabym :P Kiedyś już byłam podobnie ubrana :D też jestem zakochana w tym 'staniczku' (xD). Bardzoo ładnie mnie ubrałaś :D

aleksandra pisze...

Bardzo się cieszę, że Ci się podoba :) Dziękuję za dodanie się do obserwatorów :))

MissAleks10

Ennsil pisze...

Proszę o metkę :)
Ennsil