14 kwietnia 2011

Metamorfoza elcias


Przede wszystkim zmieniłabym nos, kolor skóry i kształt twarzy. Reszta to już drobiazgi. Pokombinowałabym także nad oczami, ale dzięki nich, bardziej się wyróżniasz ;) Makijaż zrobiłam mniej przeciętny. Strój w "czytaj więcej" :)




Hm... fajnie ;) Miałam mały problem jakie dobrać buty. Wybrałam te, choć nie do końca pasują...
mam do Ciebie parę pytań, proszę o odpowiedź w komentarzu lub na Stardoll xD
*Czy sprzedałabyś mi te rajtuzy, które założyłam na Ciebie w tej metamorfozie? Były darmówką kiedyś...
*Czy sprzedałabyś mi czapkę Sk8r Beanie?
*Skąd masz Hot Buys Collar za 2 sd!? :O :D

Dziękuję i pozdrawiam xD



2 komentarze:

Elcias pisze...

Dziękuję, jest super. :)

Elcias pisze...

* Oj, raczej nie sprzedam tych rajtek, luubię je. A jakby coś, to za ile chciałabyś je kupić? ;>

* Sk8r Beanie nie sprzeedam. :) Hm, ale chyba można ją łatwo (za 2sd!) znaleźć w bazarze. Poszukaj w kolorze czarnym.

* Aaa, znalazłam kiedyś w bazarze. Dużo mam takich znalezisk. Raz udało mi się (przypadkiem! :o) znaleźć chustkę z DKNY, taką z serduszkami, za 2 sd. Potem ją droogo sprzedałam. Teraz żałuję, że jej już nie mam. Ogólnie dużo rzeczy udaje mi się w SB znaleźć tanio. Trzeba tylko troszkę poszukać. :)

Dzięki jeszcze raz za metamorfozę, pozdrawiam.